Już połowa wakacji za nami.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się zmotywować do walki o lepsze samopoczucie i piękną sylwetkę serdecznie zapraszam. :)

Warzywa i owoce są bardzo dobrym źródłem witamin i składników mineralnych oraz błonnika pokarmowego. Są jedynym źródłem witaminy C, która pomaga w gojeniu skaleczeń i ran oraz utrzymuje w zdrowiu zęby i dziąsła. Dodatkowo pomaga w przyswajaniu żelaza i wspiera odporność.

Zielony jęczmień staje się coraz częściej polecany dla osób odchudzających się i dbających o zdrową dietę. Rzeczywiście jest bombą witaminowo-mineralną dla organizmu. Zawiera więcej witaminy C niż soki z cytrusów oraz więcej beta-karotenu niż marchew. Ponadto zielony jęczmień jest bardzo dobrym  źródłem błonnika pokarmowego. Jego wysoka zawartość sprawia, że młody jęczmień wspomaga odchudzanie.

Podjadanie jest częstym powodem problemów z utrzymaniem odpowiedniej masy ciała. Przekąski wieczorem, w nocy, z nudów lub by poprawić sobie nastrój mogą być zgubne. Poznaj skuteczne metody na walkę ze złymi nawykami.

ZASADA NR 1: Regularność.

Jedząc o stałych porach uczysz organizm. Dzięki spożywaniu posiłków regularnie zyskasz dużo energii i chęci do działania. Z czasem zauważysz, że będziesz odczuwał głód, gdy będzie nadchodziła godzina posiłku.

 

"CUKIER W PRODUKTACH SPOŻYWCZYCH"

Jak oddziałuje na organizm człowieka?


W ubiegłą środę w ZSZiO w Kartuzach odbyła się prelekcja, której tematem było zdrowe odżywianie.

Dieta dla zdrowia Kamila Piwowarska

Od teraz w nowym miejscu.

Zadbaj o zdrowie już dzisiaj.

Serdecznie zapraszam do Ośrodka Zdrowia w Przodkowie przy ul. Gdańskiej 16A w każdą środę w godzinach 14.00-18.00.

Zarejestrować można się pod numerami telefonów - 58 681-15-44, 58 681-15-42 oraz 609-148-732